Producenci
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem topopony@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Warunkiem zwrotu jest odesłanie do nas (na adres Topopony ul. Kościuszki 84 32-650 Kęty) :

  • Opon, które chcą Państwo reklamować lub innego towaru u nas zakupionego.
  • Dowodu zakupu (Paragon/Faktura VAT) - jest to warunek konieczny zwrotu (proszę nie przesyłać kserokopii paragonu - na jej podstawie nie możemy zrobić korekty)
  • Formularz Reklamacji opon- plik do pobrania tutaj.

Po otrzymaniu reklamowanego towaru w terminie do 7 dni przekazujemy opony do producenta. Reklamacja zostanie rozpatrzona od 7 do 30 dni ( w zależności od producenta). W przypadku potwierdzenia wady fabrycznej towaru, jest on wymieniany na nowy lub zwracane pieniądze

Podstawą gwarancji jest dowód zakupu (paragon lub faktura vat).

 

Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot

Klient zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 o prawach konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej przy pomocy środków porozumiewania się na odległość bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W przypadku dostarczenia towaru partiami lub w częściach, termin ten liczy się od momentu objęcia w posiadanie ostatniej partii lub części. 

Warunkiem zwrotu jest odesłanie do nas (na adres Topopony ul. Kościuszki 84 32-650 Kęty) :

  • Opon, które nie noszą śladów użytkowania oraz montowania na felgę.
  • Dowodu zakupu (Paragon/Faktura VAT) - jest to warunek konieczny zwrotu (proszę nie przesyłać kserokopii paragonu - na jej podstawie nie możemy zrobić korekty)
  • Formularz Zwrotu towaru - plik do pobrania tutaj.
  1. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający nie ponosi kosztów odesłania Towaru przez Kupującego. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć towar do zwrotu na swój koszt.
  2. Odstąpienie od umowy jest niemożliwe w przypadku używania zakupionego towaru. Towar używany nie podlega zwrotom.
  3. Wszystkie sprzedawane przez nas produktu są pełnowartościowe i wolne od ukrytych wad. Sprzedajemy towar najwyzszej klasy i gatunku.

 

Podstawą zwrotu towaru jest dowód zakupu (paragon lub faktura vat).

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl